Kökleşik olarak demografik bilgilere nazaran örgülmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, gelir ve taalluk alanları üzere değsorunkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz karınin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, makul maliyette tasni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geri plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle birlikte imdi “ne istersem onu kızılırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye nokta şanlı gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bili ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına dek iş süreçlerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet.