Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak dâhilin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en külüstür ve en hayır aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu bahsetme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mirarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve yöntem özetler evet da iş özetleri için fen dâhilerebilir. E-postalarınızın elden silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedariklemek dâhilin değer çıkarmak kritik önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve ilişik çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok işçilike yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir istikrar ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en hâllü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve muayene dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video parsellemek, dâhilğinizi daha ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya teşvik edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, makul bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en mefret toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile sargılantı ihdas etmek dâhilin harika bir iz. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine malik olsa da bütünü az çok video/tören odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden elbette feshetmek istediğinizi her mevsim ayn önünde bulundurun ve buna göre aranjman kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde istismar etmek dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade etkin kullanıcıevet malik. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısa ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat toplumsal medyada olduğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa aktif hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek metin dâhilaziz kısa ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişik çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz uğur kitlenizin ammaç ve ilişik meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Sonunda, arama neticelerinda daha yüksek sıralarda ve daha sık görülür, dâhilğinize gidiş geliş arkaışı katkısızlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web dâhilğinizde hayır mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu daha hayır hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda daha yüksek gerilar katkısızlar. Erdemli itibarlı üçüncü yan sayfalardan organik kontaklar gidermek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir kontakya gelen her tıklama dâhilin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik temizışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mefret bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve sargılantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler